Гаранция

Гаранционен срок на стоките
Стоките имат същите гаранционни условия, както и закупените от физически магазин.
Подаване на рекламация на стока
Първо, уверете се че дадената стока наистина дава дефект, а не е въпрос на недоглеждане или незнание. Ако действително установите проблем, проверете дали стоката е гаранционна и се свържете със съответният удобен за вас сервиз или с AZO....
GSM телефонът ми даде дефект, какво да направя?
Свържете се с нас или със сервиз на марката.
Сервизиране на стока
Обърнете се към нас или към сервиз от гаранционната карта
Получаване от рекламация
След ремонт на стока, ние ще се свържем с Вас
Имате ли нужда от помощ?
Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки
Посетете Azo.bg в ShopMania