GSM телефонът ми даде дефект, какво да направя?
Ако телефонът Ви е с гаранционна карта към AZO.BG трябва да направите следното:
1. Изпратите го по куриерска фирма СПИЙДИ до офиса ни на адрес: София 1700, ул. Проф. Христо Данов №18, за АЗОНЛАЙНЕ ЕООД; Изпращането към AZO.BG е за сметка на клиента, връщането след ремонт към клиента е за сметка на AZO.BG;
3. Телефона трябва да е придружен с оригиналната гаранционна карта и зарядното устройство;
4. В пакета да бъде поставен лист с описанието на проблема;
5. От телефона трябва да бъде прмахнат google профил (Android) и FindMyIphone(Apple).
6. Телефонът трябва да се изпрати без парола за заключване (цифрова, отпечатък или шаблон).
Не носим отговорност за запазване на информацията на устройството.
Условия, при които не се признава гаранцията са:
- липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение, поправки, нечетливост или липса на IMEI номер на телефона, на данните на клиента и други.
- нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона.
- всички случаи на повреди причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица.
- зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя.
- телефони с клас IP (водо, прахо устойчиви) е възможно да загубят тази характеристика, при отваряне за ремонт (смяна на дисплей, поправка на платка и т.н.
Телефони, които не са гаранционни към AZO.BG се връщат за сметка на клиента.
В гаранцията не телефона не влиза: батерия (след 6-ият месец), зарядно и лентов кабел.
При следи от механични удари по корпуса или дисплея на телефона гаранцията отпада.
При неправомерна намеса в софтуер (роотване) гаранцията отпада!
Срока за ремонт е до един месец.
"АЗОНЛАЙН" ЕООД не носи отговорност за непотърсени стоки от сервиз след 60 дни от получаването за рекламация.
Ако гаранционната Ви карта е към друг сервиз, моля свържете се директно със сервиза.