Подаване на рекламация на стока

  • Първо, уверете се че дадената стока наистина дава дефект, а не е въпрос на недоглеждане или незнание.
  • Ако действително установите проблем, проверете дали стоката е гаранционна и се свържете със съответният удобен за вас сервиз или с AZO.BG
  • Попълнете формата за рекламация за да може да следите решаването на проблема: РЕКЛАМАЦИЯ
  • При повреда можете да се свържете с нас и да изпратите стоката в нашият офис: гр. София, ул. Проф> Христо Данов №18 , тел: 089 5668701-04
  • Изпращането на стока по рекламация до AZO.BG е за сметка на клиента
  • Връщането на стока след приета основателна рекламация извън София до офис на СПИДИ, е за сметка на AZO.BG
Имате ли нужда от помощ?
Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки
Посетете Azo.bg в ShopMania