Получаване на стоката

  • При получаване на пратката на адрес или от офис на куриерската фирма, вие трябва да проверите цялостта на пратката.
  • Пратките пътуват застраховани срещу увреждане или загубване.
  • Ако установите нарушаване в целостта на пратката, ИЗИСКВАЙТЕ незабавно протокол за увреждане от куриерската фирма. При издаден протокол, моля уведомете ни незабавно, за да можем да ви изпратим нова пратка.
  • Пратка получена от куриерската фирма без забележки, не подлежи на по-нататъшна рекламация за увреждане или липси по време на транспорта.
  • "Проверка на пратката" дава възможност на получателя да отвори пратката в присъствието на куриера и да се увери в съдържанието й, преди да заплати сумата по Наложен платеж и да получи пратката. Това не включва тест на стоката. Стоките са нови и във фабричен вид.
  • Не може да се отварят фабрично запечатани стоки със защитни стикери или в блистерни опаковки. Тези стоки може да се отворят пред куриера след заплащане.
  • При отказ от получаване на стоката, вие заплащате куриерската такса според ценоразписа на куриерската фирма.
Имате ли нужда от помощ?
Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки
Посетете Azo.bg в ShopMania